Μαθητής

Μαθητής

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Ερωτήσεις Εξοδιτών που διαβάζουν…..



Το Μεσολόγγι πολιορκείται…

Σε τούτο το μικρό αλωνάκι, πόσο αίμα χύθηκε, πόσες θυσίες έγιναν για τη Λευτεριά. Ο κλοιός του εχθρού το σφίγγει δυνατά…

"Αραπιάς άτι, Γάλλου νους, βόλι Τουρκιάς, τόπ' Άγγλου!»

Μα δεν είναι μόνο ο αδυσώπητος και σκληρός εχθρός. Φοβερότερα είναι η πείνα , ο λιμός, ο πειρασμός της φύσης… «Μάγεμα η φύσις κι όνειρο στην ομορφιά και χάρη»

Μπότσαρης, Ραζηκότσικας, Ιωσήφ Ρωγών, Μακρής, Καψάλης κρατούν το Φράχτη  άπαρτο….
Μεγάλα ονόματα, δοξασμένα κατορθώματα.

-Κι εγώ ο έρμος τι; Δεν πρόσφερα τίποτε; Δεν αγωνίστηκα για τη Λευτεριά; Δεν κράτησα άπαρτο το ταμπούρι μου; Δεν πολεμούσα δίπλα στον Μπότσαρη και τον Μακρή;

-Κι εγώ ο Γελεκτσής, το παιδόπουλο δεν έκαμα τίποτε; Δεν πολεμούσα δίπλα στον πατέρα μου;Δεν κουβαλούσα πέτρες και χώματα για να στεριώνει ο Φράχτης;

-Κι εγώ, η Τασούλα δεν μετέφερα νερό για τους διψασμένους Πολεμάρχους;

-Κι εγώ ο παπα - Γιώργης, δεν στάθηκα δίπλα στους Μαχητές; Πόσα βόλια με χτύπησαν! Μαζί με τον Ι. Ρωγών δεν στεριώναμε τα ρήγματα;

Πόσες και τόσες ψυχές, γενναίες, ανώνυμες, δυνατές κράτησαν όρθια την Ιερά τούτη πόλη;

Για μας όλους θα γράψει κάτι η ιστορία;
Το Μεσολόγγι χρωστά τη Λευτεριά του στον ανώνυμο και επώνυμο ελεύθερο Πολιορκημένο!
Παρασκευή Παν. Μπάρλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου